2013. január 6., vasárnap

Monster High Babák - Cleo De Nile


Monster High babák - Cleo De Nile

Kor: 5842 (plusz-mínusz néhány év)Stílus: Igazi egyiptomi királylány vagyok, koronával, egzotikus ékszerekkel, oh és igen alkalmanként szórványos fáslival.Kedvenc szín: AranyKedvenc étele: Szőlő. Főleg ha valaki etet.Legidegesítőbb: Mikor valaki nem engedelmeskedik nekem.Kedvenc elfoglaltság: Monster High folyosóit uralni és a fearliding csapat kapitánya lenni.Legjobb barát: Ghoulia YelpsPasi: Deuce GorgonKedvenc tantárgy: Geometria. Bármi ami háromszögeket és piramisokat foglal magába könnyű mint az 1x1 vagy inkább mint a TT?Utált tantárgy: Történelem. Voltam, láttam, és kaptam autogramot is a híres személyektől.Állata: Hissette az én aranyos Egyiptomi kobrám. A sziszegése komolyan,sokkal rosszabb, mint a valamennyire mérgező harapása. A Monster High Cleo De Nile babát több változatban is megvásárolhatod, a termékeket itt találod:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése