2013. január 6., vasárnap

Monster High babák - Howleen Wolf


Monster High babák - Howleen Wolf

Kor: 14 év
Stílus: Szeretem az öltözködési stílusomat "vér -punknak" nevezni. Olyan amikor veszel több

 stílust és összekavarod, hogy létrehozz egy teljesen újat és hátborzongatóan királyat. Clawdeen 
szerint mindig úgy nézek ki mintha sötétben öltöztem volna fel, de neked ez teszik és csak ez számít.
Kedvenc szín: Attól függ milyen napom van.
Kedvenc étel: Hotdog
Legidegesítőbb: Amikor úgy kezelnek, mint egy kistestvért. Úgy értem én vagyok a kistestvér,

 de már nem vagyok kisbaba.
Kedvenc elfoglaltság: Imádok footballozni. Annyira szórakoztató!
Legjobb barátai: Clawdeen Wolf és Abbey Bominable
Kedvenc tantárgy: Kedvelem a matekot és néha a történelmet, de a biológia is klassz.
Utált tantárgy: Néha a kedvenc tantárgyam a legkevésbé a legkedvencebbem másnap. Fura, nem?
Állata: Cushion, az én sünim. Lehet, hogy kissé szúrós kívülről, de belül nagyon kedves, és ez az ami számít.


A Monster High Howleen Wolf babát megvásárolhatod webáruházunkban, a Monster High Boltban:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése