2013. január 4., péntek

Monster High babák - Draculaura baba



                                                    Monster High babák - Draculaura

Kor: 1599 (Már alig várom a 1600.-at)

Stílus: Apu Draculaura-nak hív, a barátaim csak Ula D -nek. Szeretem feldobni fekete kinézetem vidám cseresznyepiros foltokkal és egy fodros esőernyővel, hogy néha tudjak sétálni a napon.

Kedvenc szín: Rózsaszín

Kedvenc étel: Vegetáriánus vagyok, semmi undorító vér, úgyhogy gyümölcsök, zöldségek és sok vas tartalmú dolog.

Kedvenc elfoglaltság: Imádok mosolyogni, nevetni és bátorítani a barátaim.

Legjobb barátai: Frankie Stein és Clawdeen Wolf

Kedvenc tantárgy: Kreatív írás. Remek alkalom arra, hogy aranyos történeteket írjak barátaimról.

Utált tantárgy: Földrajz. 1599 év után mindenhol voltam már...kétszer is.

Állatka: Count Fabulous az én BFF (Bat Friend Forever), egy nagyon büszke és helyes denevér, és nem tudok ellenállni annak, hogy ne öltöztessem fel aranyos ruhákba.


                                    Webáruházunk, a Monster High Bolt Draculaura kínálatát erre a linkre kattintva nézheted meg:

                                             Monster High babák - Draculaura vásárlás                                                          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése